CustomADsation

Pe 18 și 19 aprilie are loc cea de-a XVI – a ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare, un eveniment reprezentativ marca PRIME România care pune în lumină tendințele actuale din domeniul Comunicării și al Publicității. Ediția cu numărul XVI are la bază tema Customer Centric Marketing, iar la sfârșitul celor două zile de conferințe, studii de caz și workshopuri, participanții vor fi familiarizați cu acest concept ce se situează în topul strategiilor de Marketing și Advertising din prezent.

Cum își identifică brandurile cei mai importanți potențiali clienți? Cum își construiesc companiile promovarea în era tehnologiei și a dinamismului virtual? Dar, mai ales, cum ajunge să își cunoască o companie clientul astfel încât să se muleze pe preferințele și opțiunile acestuia și să îi prezinte o versiune individualizată de promovare a produselor? CustomADsation încearcă să răspundă la toate aceste întrebări printr-o serie de conferințe alături de speakeri pasionați din domeniu.

Într-o perioadă în care publicul țintă nu mai poate fi văzut și tratat colectiv, accentul cade pe individualitatea fiecărui consumator, iar companiile care reușesc să analizeze, surprindă și folosească diferențele dintre modurile de raportare și conectare ale clienților la brandul lor reușesc să se poziționeze la un nivel înalt pe piață. Customer Centric Marketing reprezintă exact această plasare în centrul întregii activități individuale a fiecărui client, construind strategii de promovare care să se axeze pe transmiterea informației potrivite, prin intermediul canalului potrivit, către clientul potrivit.

Conceptul va fi analizat pe larg în cadrul CustomADsation, unde vor fi abordate subiecte relevante pentru această temă și for fi expuse diferite fațete ale aplicării sale: de la pașii de implementare a unei campanii de CCM, la partea etică a întregii strategii.

Dacă ți-am stârnit interesul, te așteptăm să descoperi alături de noi toate aspectele conceptului și să descoperim împreună universul CustomADSation.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *