Despre ultima editie CNSC

reflexie-cap_final2In cea de a XIII-a editie, CNSC iti aduce si in acest an o noua tema inedita. Phygital Marketing (→aici),  este un concept in plin proces de dezvoltare care a facut ca inovatia si tehnologia sa devina o parte indispensabila din comunicarea oricarui brand ce vrea sa creeze o relatie de durata intre produsul sau si consumator.

Insa, pana la eveniment, unde vei putea descoperi mai multe, te invitam sa faci cunostinta cu cei care iti vor oferi din experienta lor profesionala si, de asemenea, sa descoperi ce vei putea invata atat la fiecare dintre cele 4 Conferinte, cat si la Workshop-urile simultane din cele 2 zile.

 

 

Ziua I – 21 aprilie

Conferinta 1: Let’s get Phygital!

In aceasta conferinta va fi definit conceptul de Phygital Marketing , vei afla cum a aparut si care este importanta pe care o aduce in campaniile cele mai actuale, dar si evolutia acestuia. Despre toate acestea iti vor vorbi:

  • Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director at Publicis Groupe, Vice-Presedinte Art Directors Club Romania –vezi aici
  • Mihai FetcuCreative Director at Geometry Global Bucharest –vezi aici
  • Adrian C. PosteucaDigital Interactive Creative Director –vezi aici

Conferinta 2: Phygital experience

Conferinta a 2-a pune accentul pe mesajele campaniilor transmise din offline catre online prin intermediul inovatiilor tehnologice si impactul pe care acestea le au asupra consumatorului. Despre aceste aspecte vei afla de la:

  • Andrei Lascut – Human Marketing Designer at The Temple –vezi aici
  • Gabriel Branescu – Head of Branding & Digital Marketing at Eikon7 –vezi aici
  • Elisabeta Moraru – Industry Manager at Google – vezi aici

La finalul primei zile a evenimentului, dupa Conferinta 1– in care vom afla despre cum a aparut conceptul de Phygital, cum evolueaza si Conferinta 2– in care vom vorbi despre impactul pe care il poate avea o campanie de Phygital Marketing,  CNSC iti ofera o parte practica a notiunilor invatate in cadrul conferintelor, prin intermeiul unor workshop-uri.

Agentiile de profil din Romania vor sustine simultan workshop-uri pentru participanti, iar in prima zi puteti alege sa participati la unul dintre urmatoarele:

  1. The Temple, sustinut de catre Andrei Lascut (Human Marketing Designer at The Temple)
  2. Pastel, sustinut de catre Ruxandra Margoi (involved Senior account executive at Pastel); Dana Nae Popa (Managing Director at Pastel) si Ruxandra Apostolica (Marketing Manager at Kika).
  3.  McCann Erickson, sustinut de catre Sandra Bold (Head of Copy at MRM//McCann Romania)
  4. Geometry Global, sustinut de catre Raluca Berceanu (Senior Digital Account Manager at Geometry Global)

Ziua II – 22 aprilie

Conferinta 3: The other side of Phygital

A 3 –a conferinta va uni lumea reala cu cea digitala, caci unul dintre speakerii nostri, Daniel Gontz, va fi prezent alaturi de noi prin intermediul tehnologiei (video-conferinta). Aici se vor aborda subiecte precum inteligenta si implicarea sociala, proiectele culturale, evolutia tehnologiei si inteligenta artificiala, toate acestea dezvoltate in jurul conceptului de Phygital Marketing.

Aceste subiecte vor fi prezentate de:

  • Daniel Gontz – Creative Director & Digital Producer at Colorbitor – vezi aici
  • Dan StanescuFreelancer copywriter –vezi aici
  • Costin Cretulescu Manager / Producer AV & interactive at Colorbitor – vezi aici

Conferinta 4: The Phygital effect 

Ultima conferinta se va axa pe concluzii si previziuni cu privire la dezvoltarea acestei strategii. Se vor analiza efectele pe care le poate aduce implementarea conceptului de Phygital in campanii si importanta legaturii  mediului offline cu cel online asupra consumatorilor.

Despre “The Phygital effect” ne va vorbi:

  • Matei Psatta – Digital Strategy Director at Leo Burnett Romania
  • Alexandru Cernatescu – CEO at Infinit Solutions Agency
  • Madalina Marica – Brand Communication Director at Leo Burnett Romania –vezi aici

La finalul celei de a 2-a zi a evenimentului, dupa paticiparea la Conferinta 3– in care vom afla cum conceptul de Phygital Marketing se pliaza pe aspecte precum inteligenta si implicare sociala, evolutia tehnologiei si la Conferinta 4– in care vom sublinia concluziile de final si previziunile de viitor asupra dezvoltarii si implementarii acestui nou concept de marketing, CNSC incheie editia prin partea practica – workshop-urile simultane.

Dintre companiile si agentiile de profil din Romania alaturi de care vei putea participa la un workshop in cea de a 2-a zi, sunt urmatoarele:

  1. Dacia, sustinut de catre Anca Oreviceanu (Director de Comunicare Grup Renault Romani)
  2. iLeo, sustinut de catre Matei Psatta (Digital Strategy Director at Leo Burnett Romania)
  3. V8 Interactive, sustinut de catre Andrei Cucoanes (Creative Director at V8 Interactive)
  4. GMP PR, sustinut de catre Marian Ionescu (Head of Social Media Departament at GMP PR)

Leave a Reply