Țineți-vă bine, deoarece după cum bine știți, fiecare an aduce cu el o nouă ediție CNSC, iar anul 2005 ne-a întâmpinat cu cea de-a doua ediție.

Intitulată „Mass-Media versus PR. Doua fațete ale aceleiași realități?”, această ediție a atras atenția atât tinerilor studenți la Comunicare, cât și celor interesați de tainele PR-ului. Evenimentul a avut loc în perioada 8-9 aprilie, la Muzeul Național de Artă, unde s-au desfășurat mult așteptatele conferințe, urmate de workshopuri și studii de caz.

Studenții au avut ocazia să interacționeze cu personalități puternice din lumea PR-ului, respectiv profesori universitari (Prof. Dr. Conf. Adela Rogojinaru, Director la Catedra de Comunicare Socială și Relații Publice a Universităţii din Bucureşti; Dumitru Borțun, Conf. Univ. Dr. la Faculatea de Comunicare Socială și Relații Publice „David Ogilvy” și Richard Linning, Director PRP Londra, Membru în Comitetul Director Euprera și al Global), iar la workshopuri și-au putut pune teoria în practică, alături de reprezentanții unor importante agenții, precum: DC Communication, PRAIS Corporate Communication, Ogivly PR, Tempo Advertisting.

Printre partenerii noștri s-au numărat: Pepsi, Help Net, Perfect PR, Ogilvy, TVR.