În perioada 7-8 aprilie 2006 s-a desfășurat a treia ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare. Tema din acel an a fost “Făurit în România. Poziționarea României în context cultural, social și economic”. Evenimentul a avut loc la Muzeul Național de Artă al României, cu participarea unui număr crescând de studenți (față de anul trecut). Discuțiile din prima zi s-au concentrat în jurul eforturilor întreprinse de România în domeniul Comunicării . De asemenea, au fost dezbătute și proiectele de viitor cu același scop final. În a doua zi a congresului, specialiști din domeniile Branding-ului și PR-ului au ținut workshopuri la Facultatea de Litere din cadrul Universității București, prin care studenții interesați de Comunicare și-au putut demonstra abilitățile.

Ca speakeri în cadrul conferințelor, evenimentul i-a avut ca invitați pe Aurora Liiceanu, Mircea Vasilescu, Lucian Mândruță, Gabriela Lungu, Ștefan Liuțe și Radu Georgescu. Fiecare și-a împărtășit punctul de vedere legat de viitorul Comunicării și al PR-ului în România, dar și experiența dobândită de-a lungul timpului în domeniile fiecăruia de activitate.

Parteneri ai evenimentului au fost: Cotidianul, Ogilvy PR, Cărtureşti, AIESEC, Asociația Mioritics, GIPIR, ECUMEST, CHF International.