Anul 2007 a venit cu ediţia a patra intitulată “Cursa contra timp. Comunicarea de criză”.

Dedicat atât studenţilor la Comunicare, cât şi celor interesaţi de secretele Managementului şi ale Politicii, evenimentul a avut loc în perioada 22-24 martie, primele două zile de conferinţe desfăşurându-se la Muzeul Naţional de Artă, iar ziua finală, dedicată în exclusivitate workshopurilor, la Facultatea de Litere.

Sala Auditorium a muzeului a fost populată înca de joi dimineaţă cu peste 300 de studenţi veniţi din diferite colţuri ale ţării. Aceștia  au avut ocazia să înveţe tehnici privind practicile în Comunicarea de criză de la personalităţi puternice, precum: Ioana Mănoiu, Silvia Bucur, Andi Moisescu, Adriana Săftoiu, Alfred Bulăi, Fulga Dimitrescu, Ion Chiciudean, Răzvan Dumitrescu, Robert Turcescu, Mihai Răzvan Vintilescu, Raluca Bob și Thomas Achelis.

În ultima zi, studenții au participat la workshopuri, în cadrul cărora s-au prezentat studii de caz, s-au vândut ponturi și s-au simulat situații de criză și gestionarea acestora. În această zi, ne-au fost alături Anatoli Ciucurovschi, Dana Voinea, Dragoș Iliescu, Crenguța Roșu, Ramona Andrei, Ana Maria Constantinescu, Mihai Ursa și Gabriela Lungu.

CNSC a avut parte de sprijinul Lamonza, partener oficial, Muzeul Național de Artă al României, Facultatea de Litere, BCR, Quadrant Amroq Beverages, Cărturești, Brandbuilders și RATB.

De asemenea, evenimentul s-a bucurat de susținere și din partea Realitatea TV, partener tv exclusiv, Student FM, Cotidianul, Dilema Veche, StudentMax, Wall-Street, eWEEK, Comunicatedepresa.ro, PRwave, Studentie.ro, Rospotline, Onlinestudent și OOPS Media.