Ediția din 2013 a Congresului Național al Studenților la Comunicare s-a desfasurat între 18 şi 20 aprilie , în incinta Bibliotecii Naţionale a României și a marcat împlinirea a 10 ani de la inițierea proiectului, devenit de-a lungul anilor un reper important al mediului studențesc.

Principala temă abordată a fost „Brand Experience”. Pe parcursul celor trei zile de conferințe și workshopuri participanții au avut ocazia să afle de la specialiști în domeniu, cum poate fi definit conceptul de brand experience, care sunt originile acestei noţiuni, cum a apărut conceptul în străinătate, dar şi în România şi ce rol are această practică în crearea unei relaţii între brand şi consumatori.

Printre speakerii invitați s-au numărat  Razvan Matasel, Managing Partner @ Arsenoaiei & Matasel , Adrian Paculea, Division Director @ Mercury 360 Communications , Marian Costache (Managing Partner, MVcom), Nicoleta Dumitrașcu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard Romania), Andrei Lăscuț (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 Romania), Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Sapte), Ionuț Andrei (Head of Digital, Propaganda) , Anca Preduș (Brand Communication Manager iLeo), Dragoș Mușat (Digital Director, Propaganda), Alexandru Manda (Sales Manager and Fonder, PEGAS),  Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania), Dan Petre ( Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research) .

Ei au oferit insight-uri despre tactici şi strategii de brand experience din offline, avantajele şi dezavantajele acestui mediu, reguli după care se ghidează, dar şi bugetul necesar unor astfel de campanii. Au fost, de asemenea, analizate diferenţele dintre experienţele create în mediul online şi offline, impactul asupra consumatorilor şi costurile implicate, precum și evoluţia campaniilor de brand exprience, raportată la percepția companiilor şi a consumatorilor.

Cea de-a zecea ediție a Congresului Național al Studenților la Comunicare s-a bucurat de sprijinul mai multor parteneri, precum:  Dacia, Coca-Cola, Comunicare.ro, Grolsch, Bitdefender, Tashi, Cumpăna, Tipro şi parteneri media: IQads Kadett, PR Romania, StartUB, Metropotam, Hipo, Studenţie.ro, PR Wave, COMUNICATE DE PRESĂ, WebCultura, Buzz!Camp, TV City, Student din Provincie, Gen90, BestJobs, Şcoala ADC*RO, Ambition!, Dor de ducă, Bucharest Guide, Iaa Young Professionals, StudLife, 7 seri, România pozitivă, Iqool, Academiclink, Witmo.ro, Vinsieu.ro, Onlinestudent.ro, Studentiq.ro, Studentabil.ro, Calendar evenimente, Evenimentestudentesti, UN Youth România.