It’s beginning to look a lot like Christmas

  • 0

It’s beginning to look a lot like Christmas

Reclamele au un impact mai intai vizual sau auditiv asupra publicului. Ca orice entitate cu intentie comunicativa, reclama are o forma si un continut, mesajul, pe care  il transmite. O prezentare banala a produsului nu va atrage atentia si nu va avea niciun impact asupra publicului vizat. Acesta este si motivul pentru care se apeleaza in reclamele de Craciun la muzica si elemente specifice sarbatorilor. Reclamele bune au un impact pozitiv asupra consumatorului, oferindu-i curiozitate.

Reclamele de la Orange sunt un bun exemplu in acest sens: zapada, case si brazi impodobiti, oameni veseli care isi daruiesc cadouri. Haideti sa aflam ce se afla in spatele reclamelor si de ce este importanta coloana sonora si elementele specifice Craciunului.

Spotul video de la Orange care a atras atentia iarna aceasta este cel care prezinta noile pachete de abonamente. Impactul este dat de continutul vizual – orasul care se impodobeste – si cel auditiv, melodia fiind It’s beginning to look a lot like Christmas de Johnny Mathis. Totodata”La Orange ai sarbatori nelimitate” este sloganul sub care operatorul de telefonie mobila lanseaza noile promotii la abonamente. Daca a influentat atat de mult consumatorii incat sa apeleze la noile oferte, nu stim, insa impactul a fost unul pozitiv cu siguranta.

Primii fulgi au cazut deja peste noi. Orasul este incarcat de lumini ce vestesc sosirea sarbatorilor, iar noi asteptam cu nerabdare Craciunul! Fie ca esti la un ceai fierbinte cu prietenii, fie acasa cu cei dragi sau in oras la o plimbare in aerul rece, reclamele de Craciun ne insotesc peste tot. Acestea au un impact mare asupra noastra si ne induc starea de sarbatoare cu mult timp inainte de sosirea acestora.

Voi ce parere aveti despre reclamele specifice sarbatorilor de iarna? Considerati ca influenteaza achizitionarea produsului prezentat sau doar induc o stare de bine ?

Echipa CNSC va ureaza Sarbatori fericite!


Leave a Reply