PR Forward din perspectiva CNSC-istă

Pe 29 martie, echipa noastră a participat la evenimentul de lansare a revistei PR Forward. Într-o
atmosferă caldă și prietenoasă, departamentul de PR a lansat numărul 10 al revistei, un număr
aniversar, intitulat ,,Coordonatele Succesului în Comunicare.”

În cadrul evenimentului, speakerii ne-au purtat prin diversele tărâmuri ale Comunicării, astfel am
aflat povești, insighturi și direcții de urmat în PR Muzical, PR Cultural, Blogging și Vlogging și
nu numai. Am realizat că entuziasmul, pasiunea, un set de valori și principii căruia să îi rămâi
devotat de-a lungul timpului și un strop de creativitate pot reprezenta coordonatele către succesul
la care tindem cu toții.

PR FWD Nr. 10

Răsfoind ediția cu numărul 10, am descoperit o serie de articole bazate pe diferite campanii de
succes și o mulțime de interviuri cu specialiști în Comunicare, PR sau Advertising, gânduri și
povești așternute cu grijă în paginile revistei, ale unor oameni care și-au dorit să împărtășească
experiențele lor cu tineri la început de drum, plini de energie și entuziasm, care sunt nerăbdători
să realizeze cele mai creative campanii pentru marile branduri.

,,Coordonatele Succesului în Comunicare” ne vorbește despre decizii, schimbări de direcție,
refuzuri și obstacole, riscuri și provocări, experiențe variate și dorința de a evolua.
Toate aceste povești nu puteau fi transmise atât de bine fără un print pe măsură, iar TipoMedia
este cu siguranță tipografia digitală perfectă pentru evenimentele și proiectele noastre, unde
profesionalismul este la cel mai înalt nivel, iar noi ne putem bucura întotdeauna de cele mai bune
servicii. Așteptăm cu nerăbdare noi povești ce merită să fie tipărite.

Editorialul PR FWD Nr. 10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *